+48 731 707 242

po. - pia.: 08:00 - 15:30

OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU

  1. Tieto Obchodné podmienky stanovujú všeobecné podmienky, pravidlá a spôsob predaja, ktoré vykonáva WABRO SPÓŁKA CYWILNA DAMIAN WANDOLSKI, MATEUSZ BROSZCZAK so sídlom v Bytomi prostredníctvom internetového obchodu wabrotech.pl (ďalej len „Internetový obchod“), a určujú podmienky a pravidlá poskytovania bezplatných služieb elektronicky poskytovaných spoločnosťou WABRO SPÓŁKA CYWILNA DAMIAN WANDOLSKI, MATEUSZ BROSZCZAK so sídlom v Bytomi.

§ 1 Definície

  1. Pracovné dni - znamenajú dni od pondelka do piatku, s výnimkou štátnych sviatkov.
  2. Dodanie - znamená fyzickú činnosť spočívajúcu v doručení tovaru objednaného Zákazníkom predávajúcim prostredníctvom Dopravcu.
  3. Dopravca - znamená subjekt, s ktorým predávajúci spolupracuje pri doručovaní tovaru: a) kuriérska spoločnosť
  4. Heslo - znamená reťazec písmen, číslic alebo iných znakov zvolených Zákazníkom počas registrácie v Internetovom obchode, používaný na zabezpečenie prístupu do účtu Zákazníka v Internetovom obchode.
  5. Zákazník - znamená subjekt, v prospech ktorého môžu byť podľa Obchodných podmienok a právnych predpisov poskytované služby elektronicky alebo s ktorým môže byť uzavretá Kúpna zmluva.
  6. Spotrebiteľ - znamená fyzickú osobu, ktorá uzatvára právny úkon s podnikateľom, ktorý priamo nesúvisí s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
  7. Účet Zákazníka - znamená individuálny panel pre každého Zákazníka, zriadený predávajúcim na jeho prospech po registrácii a uzavretí zmluvy o poskytovaní služby vedenia účtu Zákazníka.
  8. Sklad predávajúceho - znamená miesto určené na obsluhu Zákazníkov, nachádzajúce sa na adrese: Wabrotech ul. Powstańców Warszawskich 46, 41-902 Bytom.
  9. Podnikateľ - znamená fyzickú osobu, právnickú osobu alebo organizačnú zložku, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej zákon priznáva právnu subjektivitu a ktorá vykonáva na vlastný účet obchodnú alebo profesijnú činnosť, a uzatvára právny úkon priamo súvisiaci s touto činnosťou.
  10. Podnikateľ s právami Spotrebiteľa - znamená fyzickú osobu uzatvárajúcu Kúpnu zmluvu priamo súvisiacu s jej obchodnou činnosťou, ak z obsahu Kúpnej zmluvy vyplýva, že táto zmluva nemá pre podnikateľa profesionálny charakter, čo vyplýva najmä z predmetu vykonávanej obchodnej činnosti uvedenej na základe právnych predpisov o Centrálnej evidencii a informáciách o obchodnej činnosti.
  11. Obchodné podmienky - znamenajú tieto obchodné podmienky.
  12. Registrácia - znamená faktický úkon vykonaný spôsobom uvedeným v Obchodných podmienkach, potrebný na používanie všetkých funkcií Internetového obchodu Zákazníkom.
  13. Predávajúci - znamená:
    a) Damian Wandolski, ktorý vykonáva obchodnú činnosť pod obchodným menom modernLOFTart DAMIAN WANDOLSKI, so sídlom v Bytomi (41-902), pl. Akademicki 5/23-24, IČO: 6262920236, REGON: 241470360, zapísaný v Centrálnej evidencii a informáciách o obchodnej činnosti vedenou Ministrom rozvoja a technológií;
    b) Mateusz Broszczak, ktorý vykonáva obchodnú činnosť pod obchodným menom WABRO Mateusz Broszczak, so sídlom v Bytomi (41-910), ul. Arki Bożka 2A, IČO: 6263032319, REGON: 381912303, zapísaný v Centrálnej evidencii a informáciách o obchodnej činnosti vedenou Ministrom rozvoja a technológií; obaja podnikajúci ako spoločníci spoločnosti WABRO SPÓŁKA CYWILNA DAMIAN WANDOLSKI, MATEUSZ BROSZCZAK so sídlom v Bytomi (41-910), ul. Arki Bożka 2A, IČO: 6263032331, REGON: 381911373; e-mail: info@wabrotech.sk, ktorá je zároveň vlastníkom Internetového obchodu. Číslo BDO - 000322511.
  14. Webová stránka obchodu - znamená webové stránky, prostredníctvom ktorých predávajúci prevádzkuje Internetový obchod, fungujúce v doméne wabrotech.pl.
  15. Tovar - znamená produkt prezentovaný predávajúcim prostredníctvom Webovej stránky obchodu, ktorý môže byť predmetom Kúpnej zmluvy.
  16. Trvanlivosť - schopnosť tovaru udržať si svoje funkcie a vlastnosti počas bežného používania.
  17. Trvalý nosič - znamená materiál alebo nástroj umožňujúci Zákazníkovi alebo Predávajúcemu uchovávať informácie adresované konkrétne jemu, spôsobom umožňujúcim prístup k informáciám v budúcnosti počas dostatočne dlhého obdobia na účely, na ktoré tieto informácie slúžia, a ktoré umožňujú reprodukciu uchovaných informácií v nezmenenej podobe.
  18. Kúpna zmluva - znamená zmluvu uzavretú na diaľku za podmienok stanovených v Obchodných podmienkach medzi Zákazníkom a Predávajúcim.

§ 2 Všeobecné ustanovenia a používanie Internetového obchodu

  1. Všetky práva k Internetovému obchodu, vrátane majetkových autorských práv, práv duševného vlastníctva k jeho názvu, internetovej doméne, Webovej stránke obchodu, ako aj k vzorom, formulárom a logám umiestneným na Webovej stránke obchodu (s výnimkou log a fotografií prezentovaných na Webovej stránke obchodu na účely prezentácie tovaru, ku ktorým autorské práva patria tretím stranám), patria Predávajúcemu a ich používanie je možné iba spôsobom stanoveným a v súlade s Obchodnými podmienkami a so súhlasom Predávajúceho písomne.
  2. Predávajúci vynaloží maximálne úsilie, aby používanie Internetového obchodu bolo možné pre užívateľov internetu pomocou všetkých populárnych webových prehliadačov, operačných systémov, typov zariadení a typov internetového pripojenia. Minimálne technické požiadavky na používanie Webovej stránky obchodu sú: internetový prehliadač vo verzii aspoň Microsoft Edge 109 alebo Internet Explorer 11 alebo Chrome 110 alebo FireFox 109 alebo Opera 95 alebo Safari 11 alebo novšej, s povolenou podporou Javascriptu, akceptujúci súbory typu "cookies" a internetové pripojenie s rýchlosťou aspoň 256 kbit/s. Webová stránka obchodu je optimalizovaná pre minimálne rozlíšenie obrazovky 1024x768 pixelov.
  3. Predávajúci používa mechanizmus súborov "cookies", ktoré sa počas používania Webovej stránky obchodu ukladajú na pevný disk koncového zariadenia Zákazníka. Používanie súborov "cookies" je určené na správnu funkčnosť Webovej stránky obchodu na zariadeniach Zákazníkov. Tento mechanizmus nepoškodzuje koncové zariadenie Zákazníka ani nespôsobuje zmeny v konfigurácii koncových zariadení Zákazníkov alebo softvéru nainštalovaného na týchto zariadeniach. Každý Zákazník môže zakázať mechanizmus "cookies" v internetovom prehliadači svojho koncového zariadenia. Predávajúci upozorňuje, že zakázanie "cookies" však môže sťažiť alebo znemožniť používanie Webovej stránky obchodu.
  4. Na objednanie tovaru v Internetovom obchode prostredníctvom Webovej stránky obchodu a na používanie služieb poskytovaných elektronicky prostredníctvom Webovej stránky obchodu je potrebné, aby mal Zákazník aktívny účet elektronickej pošty.
  5. Je zakázané, aby Zákazník poskytoval nelegálny obsah a aby využíval Internetový obchod, Webovú stránku obchodu alebo bezplatné služby poskytované Predávajúcim spôsobom, ktorý je v rozpore so zákonom, dobrými mravmi alebo narušuje osobné práva tretích osôb.
  6. Predávajúci prehlasuje, že verejný charakter siete internet a používanie služieb poskytovaných elektronicky môže byť spojené s rizikom získania a modifikácie údajov Zákazníkov neoprávnenými osobami, preto by Zákazníci mali používať vhodné technické prostriedky, ktoré minimalizujú tieto riziká. Zákazníci by mali používať najmä antivírusové programy a programy na ochranu identity osôb používajúcich internet. Predávajúci nikdy nežiada Zákazníka o poskytnutie hesla v akejkoľvek forme.
  7. Nie je prípustné používať zdroje a funkcie Internetového obchodu na činnosť Zákazníka, ktorá by narušovala záujmy Predávajúceho, napríklad na reklamné činnosti iného podnikateľa alebo produktu; na vkladanie obsahu nesúvisiaceho s činnosťou Predávajúceho; na uverejňovanie nepravdivých alebo zavádzajúcich informácií.

§ 3 Registrácia

  1. Na vytvorenie Účtu Zákazníka je Zákazník povinný vykonať bezplatnú registráciu.
  2. Registrácia nie je potrebná na objednanie tovaru v Internetovom obchode.
  3. Na vykonanie registrácie by mal Zákazník vyplniť registračný formulár poskytovaný Predávajúcim na Webovej stránke obchodu a odoslať ho elektronicky Predávajúcemu výberom príslušnej funkcie v registračnom formulári. Počas registrácie si Zákazník nastaví individuálne heslo.
  4. Počas vyplňovania registračného formulára má Zákazník možnosť prečítať si Obchodné podmienky a akceptovať ich obsah označením príslušného políčka vo formulári.
  5. Počas registrácie môže Zákazník dobrovoľne súhlasiť so spracovaním svojich osobných údajov na marketingové účely označením príslušného políčka v registračnom formulári. V takom prípade Predávajúci jasne informuje o účele zhromažďovania osobných údajov Zákazníka a o známych alebo predpokladaných príjemcoch týchto údajov.
  6. Súhlas Zákazníka so spracovaním jeho osobných údajov na marketingové účely nie je podmienkou uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služby vedenia účtu Zákazníka elektronicky. Súhlas môže byť kedykoľvek odvolaný predložením príslušného vyhlásenia Zákazníka Predávajúcemu. Vyhlásenie môže byť napríklad zaslané elektronickou poštou na adresu Predávajúceho.
  7. Po odoslaní vyplneného registračného formulára Zákazník obdrží okamžite elektronickou poštou na adresu uvedenú v registračnom formulári potvrdenie registrácie od Predávajúceho. Týmto okamihom je uzavretá zmluva o poskytovaní služby vedenia účtu Zákazníka elektronicky a Zákazník získa možnosť prístupu k účtu Zákazníka a k vykonávaniu zmien údajov poskytnutých počas registrácie.

§ 4 Objednávky

  1. Informácie uvedené na Webovej stránke obchodu nepredstavujú ponuku Predávajúceho v zmysle Občianskeho zákonníka, ale len pozvanie pre Zákazníkov na predloženie ponúk na uzatvorenie Kúpnej zmluvy.
  2. Zákazník môže zadávať objednávky v Internetovom obchode prostredníctvom Webovej stránky obchodu 7 dní v týždni, 24 hodín denne.
  3. Zákazník zadávajúci objednávku prostredníctvom Webovej stránky obchodu skompletizuje objednávku výberom tovaru, o ktorý má záujem. Pridanie tovaru do objednávky prebieha výberom príkazu "DO KOŠÍKA" pod príslušným tovarom prezentovaným na Webovej stránke obchodu. Po skompletizovaní celej objednávky a určení spôsobu doručenia a platby v "KOŠÍKU" Zákazník zadá objednávku odoslaním objednávkového formulára Predávajúcemu prostredníctvom tlačidla "Odoslať objednávku s povinnosťou platby". Pred odoslaním objednávky Predávajúcemu je Zákazník vždy informovaný o celkovej cene za vybraný tovar a doručenie, ako aj o všetkých ďalších nákladoch, ktoré je povinný uhradiť v súvislosti s Kúpnou zmluvou.
  4. Zadanie objednávky predstavuje predloženie ponuky Predávajúcemu zo strany Zákazníka na uzavretie Kúpnej zmluvy na tovar, ktorý je predmetom objednávky.
  5. Po zadaní objednávky zašle Predávajúci na e-mailovú adresu Zákazníka potvrdenie o prijatí objednávky.
  6. Následne po potvrdení prijatia objednávky zašle Predávajúci na e-mailovú adresu Zákazníka informáciu o prijatí objednávky do realizácie. Informácia o prijatí objednávky do realizácie je vyhlásením Predávajúceho o prijatí ponuky, o ktorej sa hovorí v §4 ods. 4 vyššie, a v okamihu jej doručenia Zákazníkovi je uzavretá Kúpna zmluva.
  7. Po uzavretí Kúpnej zmluvy potvrdí Predávajúci Zákazníkovi jej podmienky zaslaním na trvalom nosiči, na e-mailovú adresu Zákazníka alebo písomne na adresu uvedenú Zákazníkom počas registrácie alebo zadania objednávky.
  8. Pri vykonávaní platieb za zakúpené tovary uvedené v Prílohe č. 15 zákona z 11. marca 2004 o dani z pridanej hodnoty (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2174 v znení neskorších predpisov), ktoré sú zaznamenané na faktúre, kde celková suma prevyšuje 15 000 PLN brutto alebo jej ekvivalent, sú daňoví poplatníci povinní uplatniť mechanizmus rozdelených platieb v súlade s platnými právnymi predpismi, pokiaľ sa vzťahuje na Zákazníka zadávajúceho objednávku.
  9. Faktúra vystavená Predávajúcim, o ktorej sa hovorí vyššie, by mala obsahovať slová: "mechanizmus rozdelených platieb". Strany takejto transakcie sú povinné mať vyrovnávací účet uvedený v článku 49 ods. 1 písm. 1 zákona z 29. augusta 1997 - Bankový zákon alebo osobný účet v úverovej družstevnej sporiteľni otvorený v súvislosti s obchodnou činnosťou, vedený v poľskej mene.

§ 5 Platby

  1. Ceny uvedené na Webovej stránke obchodu pri príslušnom tovare sú uvedené vrátane DPH a neobsahujú informácie o nákladoch na doručenie a všetkých ďalších nákladoch, ktoré bude musieť Zákazník uhradiť v súvislosti s Kúpnou zmluvou, o ktorých bude Zákazník informovaný pri výbere spôsobu doručenia a pri zadávaní objednávky.
  2. Zákazník si môže vybrať nasledujúce spôsoby platby za objednaný tovar:
    a) bankový prevod na bankový účet Predávajúceho (v tomto prípade sa realizácia objednávky začne po zaslaní potvrdenia o prijatí objednávky Zákazníkovi Predávajúcim a po prijatí finančných prostriedkov na bankový účet Predávajúceho);
    b) bankový prevod na bankový účet Predávajúceho s možnosťou osobného vyzdvihnutia v sklade Predávajúceho (v tomto prípade sa realizácia objednávky začne ihneď po zaslaní potvrdenia o prijatí objednávky Zákazníkovi Predávajúcim, a tovar bude vydaný v sklade Predávajúceho po prijatí finančných prostriedkov na bankový účet Predávajúceho).
  3. Zákazník by mal vykonať platbu za objednávku vo výške vyplývajúcej z uzavretej Kúpnej zmluvy v lehote 7 pracovných dní.
  4. V prípade, že Zákazník neuhradí platbu v lehote uvedenej v §5 ods. 3 Obchodných podmienok, Predávajúci určí Zákazníkovi dodatočnú lehotu na vykonanie platby a informuje ho o tom na trvalom nosiči. Informácia o dodatočnej lehote na vykonanie platby obsahuje aj informáciu, že po neúspešnom uplynutí tejto lehoty Predávajúci odstúpi od Kúpnej zmluvy. V prípade neúspešného uplynutia druhej lehoty na vykonanie platby zašle Predávajúci Zákazníkovi na trvalom nosiči vyhlásenie o odstúpení od zmluvy na základe článku 491 Občianskeho zákonníka.

§6 Dodávka

  1. Predávajúci realizuje dodávku na území Poľskej republiky.
  2. Predávajúci je povinný dodať Tovar v súlade s Kúpnou zmluvou.
  3. Predávajúci uvádza na Webovej stránke obchodu informáciu o počte pracovných dní potrebných na doručenie a realizáciu objednávky.
  4. Lehota na doručenie a realizáciu objednávky uvedená na Webovej stránke obchodu sa počíta v pracovných dňoch v súlade s §5 ods. 2 Obchodných podmienok.
  5. Objednané Tovary sú doručované Zákazníkovi prostredníctvom Dopravcu na adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
  6. V deň odoslania Tovaru Zákazníkovi (ak nebola vybratá možnosť osobného odberu) je na e-mailovú adresu Zákazníka zaslaná informácia potvrdzujúca odoslanie zásielky Predávajúcim.
  7. Zákazník je povinný skontrolovať doručenú zásielku v čase a spôsobom obvyklým pre zásielky tohto druhu. V prípade zistenia nedostatkov alebo poškodenia zásielky má Zákazník právo požiadať pracovníka Dopravcu o spísanie príslušného protokolu.
  8. Zákazník má možnosť osobného odberu objednaného Tovaru. Odber je možné uskutočniť v sklade Predávajúceho v pracovné dni v otváracích hodinách uvedených na Webovej stránke obchodu, po predchádzajúcej dohode s Predávajúcim prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
  9. Predávajúci, v súlade s prianím Zákazníka, priloží k zásielke, ktorá je predmetom doručenia, pokladničný doklad alebo faktúru DPH týkajúcu sa dodávaného Tovaru.
  10. V prípade neprítomnosti Zákazníka na ním uvedenej adrese pri zadávaní objednávky ako doručovacej adresy, pracovník Dopravcu zanechá oznam alebo sa pokúsi telefonicky kontaktovať Zákazníka za účelom dohodnutia termínu, kedy bude Zákazník prítomný. V prípade spätného zaslania objednaného Tovaru Internetovému obchodu Dopravcom sa Predávajúci skontaktuje so Zákazníkom e-mailom alebo telefonicky a dohodne nový termín a náklady na doručenie.

§ 7 Zodpovednosť za vady pre podnikateľov

  1. Predávajúci zabezpečuje dodanie Tovaru bez vád. Predávajúci je zodpovedný voči Podnikateľovi, ak má Tovar vadu.
  2. Ak má Tovar vadu, Podnikateľ môže: a) podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od Kúpnej zmluvy, pokiaľ Predávajúci okamžite a bez nadmerných nepríjemností pre Podnikateľa nevymení vadný Tovar za bezchybný alebo vadu neodstráni. Toto obmedzenie sa nevzťahuje na prípady, keď už bol Tovar vymenený alebo opravený Predávajúcim alebo ak Predávajúci neplnil povinnosť výmeny Tovaru za bezchybný alebo neodstránil vadu. Podnikateľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Tovaru za bezchybný alebo namiesto výmeny požadovať odstránenie vady, pokiaľ nie je uvedenie Tovaru do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Podnikateľom nemožné alebo by to vyžadovalo nadmerné náklady v porovnaní so spôsobom navrhovaným Predávajúcim. Pri posudzovaní nadmernosti nákladov sa zohľadňuje hodnota Tovaru bez vád, povaha a význam zistenej vady, ako aj nepríjemnosti, ktoré by iný spôsob uspokojenia spôsobil Podnikateľovi. Podnikateľ nemôže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ak je vada nevýznamná. b) požadovať výmenu vadného Tovaru za bezchybný alebo odstránenie vady. Predávajúci je povinný vymeniť vadný Tovar za bezchybný alebo odstrániť vadu v primeranom čase bez nadmerných nepríjemností pre Podnikateľa. Predávajúci môže odmietnuť splnenie požiadavky Podnikateľa, ak uvedenie vadného Tovaru do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Podnikateľom nie je možné alebo by to vyžadovalo nadmerné náklady v porovnaní s iným možným spôsobom uvedenia Tovaru do súladu so zmluvou. Náklady na opravu alebo výmenu znáša Predávajúci.
  3. Predávajúci je zodpovedný za vady, ak bola fyzická vada zistená pred uplynutím dvoch rokov od vydania Tovaru Podnikateľovi. Nárok na odstránenie vady alebo výmenu Tovaru za bezchybný sa premlčí po uplynutí jedného roka, ale táto lehota nemôže skončiť pred uplynutím lehoty uvedenej v prvej vete. V tejto lehote môže Podnikateľ odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo podať vyhlásenie o znížení ceny z dôvodu vady Tovaru. Ak Podnikateľ požadoval výmenu Tovaru za bezchybný alebo odstránenie vady, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo podanie vyhlásenia o znížení ceny začína plynúť okamihom neúspešného uplynutia lehoty na výmenu Tovaru alebo odstránenie vady.
  4. Podnikateľ, ktorý uplatňuje práva z titulu zodpovednosti za vady, je povinný dodať vadný tovar na adresu Predávajúceho. Náklady na doručenie hradí Predávajúci.
  5. Všetky reklamácie týkajúce sa Tovaru alebo realizácie Kúpnej zmluvy môže Podnikateľ zasielať písomne na adresu Predávajúceho.
  6. Predávajúci do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie odpovie na reklamáciu Tovaru alebo reklamáciu týkajúcu sa realizácie Kúpnej zmluvy, ktorú podal Podnikateľ.

§ 8 Nesúlad tovaru so zmluvou Reklamácia Spotrebiteľa a Podnikateľa s právami Spotrebiteľa

  1. Tovar je v súlade so zmluvou, ak sú v súlade so zmluvou najmä: a) opis, druh, množstvo, kvalita, kompletnosť a funkčnosť, a v prípade tovaru s digitálnymi prvkami – aj kompatibilita, interoperabilita a dostupnosť aktualizácií; b) vhodnosť na konkrétny účel, na ktorý ho Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa potrebuje, o ktorom Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa informoval Predávajúceho najneskôr v čase uzatvorenia zmluvy a ktorý Predávajúci akceptoval.
  2. Okrem toho, aby bol Tovar považovaný za zhodný so zmluvou, musí: a) byť vhodný na účely, na ktoré sa zvyčajne používa tovar tohto druhu, s prihliadnutím na platné právne predpisy, technické normy alebo dobré zvyky; b) byť v takom množstve a mať také vlastnosti, vrátane Trvanlivosti a bezpečnosti, a v prípade tovarov s digitálnymi prvkami aj funkčnosť a kompatibilitu, aké sú typické pre tovar tohto druhu, a ktoré môže Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa rozumne očakávať, pričom sa berie do úvahy charakter tovaru a verejné uistenia Predávajúceho, jeho právnych predchodcov alebo osôb konajúcich v ich mene, najmä v reklame alebo na etikete, pokiaľ Predávajúci nepreukáže, že: a. nevedel o verejnom uistení a nemohol o ňom rozumne vedieť; b. pred uzatvorením zmluvy bolo verejné uistenie opravené za podmienok a formou, v akej bolo uistenie podané, alebo porovnateľným spôsobom; c. verejné uistenie nemalo vplyv na rozhodnutie Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa o uzatvorení zmluvy. c) byť dodávaný s obalom, príslušenstvom a návodmi, ktoré môže Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa rozumne očakávať; d) byť takej istej kvality ako vzorka alebo model, ktoré Predávajúci poskytol Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi s právami Spotrebiteľa pred uzatvorením zmluvy, a zodpovedať popisu takej vzorky alebo modelu.
  3. Predávajúci nenesie zodpovednosť za nesúlad tovaru so zmluvou v rozsahu uvedenom v §8 ods. 2, ak bol Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa najneskôr v čase uzatvorenia zmluvy výslovne informovaný, že konkrétna vlastnosť tovaru sa líši od požiadaviek súladu so zmluvou uvedených v §8 ods. 2, a výslovne a samostatne prijal absenciu tejto konkrétnej vlastnosti tovaru.
  4. Predávajúci zodpovedá za nesúlad tovaru so zmluvou vyplývajúci z nesprávnej montáže tovaru, ak:
    a) bola montáž vykonaná Predávajúcim alebo na jeho zodpovednosť;
    b) nesprávna montáž vykonaná Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právami Spotrebiteľa bola dôsledkom chýb v návode dodanom Predávajúcim alebo treťou stranou.
  5. Predávajúci je zodpovedný za nesúlad tovaru so zmluvou existujúci v čase jeho dodania a prejavený do dvoch rokov od tohto okamihu, pokiaľ nie je doba použiteľnosti tovaru určená Predávajúcim, jeho právnymi predchodcami alebo osobami konajúcimi v ich mene dlhšia. Predpokladá sa, že nesúlad tovaru so zmluvou, ktorý sa prejavil pred uplynutím dvoch rokov od dodania tovaru, existoval v čase jeho dodania, pokiaľ sa nepreukáže opak alebo pokiaľ sa toto predpokladanie nedá zladiť s povahou tovaru alebo charakterom nesúladu tovaru so zmluvou.
  6. Predávajúci sa nemôže odvolávať na uplynutie lehoty na zistenie nesúladu tovaru so zmluvou uvedenej v §8 ods. 5, ak tento nesúlad podvodne zatajil.
  7. Ak tovar nie je v súlade so zmluvou, Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa môže požadovať jeho opravu alebo výmenu.
  8. Predávajúci môže vykonať výmenu, ak Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa požaduje opravu, alebo Predávajúci môže vykonať opravu, ak Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa požaduje výmenu, ak uvedenie tovaru do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právami Spotrebiteľa nie je možné alebo by si vyžadovalo nadmerné náklady pre Predávajúceho. Ak je oprava a výmena nemožná alebo by si vyžadovala nadmerné náklady pre Predávajúceho, môže odmietnuť uviesť tovar do súladu so zmluvou.
  9. Pri posudzovaní nadmerných nákladov pre Predávajúceho sa zohľadňujú všetky okolnosti prípadu, najmä význam nesúladu tovaru so zmluvou, hodnota tovaru v súlade so zmluvou a nadmerné nepríjemnosti pre Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa vyplývajúce zo zmeny spôsobu uvedenia tovaru do súladu so zmluvou.
  10. Predávajúci vykoná opravu alebo výmenu v primeranej lehote od okamihu, keď bol informovaný Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právami Spotrebiteľa o nesúlade so zmluvou, a bez nadmerných nepríjemností pre Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa, pričom zohľadní povahu tovaru a účel, na ktorý ho Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa zakúpil. Náklady na opravu alebo výmenu, vrátane najmä nákladov na poštovné, prepravu, prácu a materiál, znáša Predávajúci.
  11. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa sprístupní Predávajúcemu tovar podliehajúci oprave alebo výmene. Predávajúci odoberie tovar od Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa na svoje náklady.
  12. Ak bol tovar namontovaný pred zistením nesúladu tovaru so zmluvou, Predávajúci demontuje tovar a znovu ho namontuje po oprave alebo výmene alebo tieto úkony zabezpečí na svoje náklady.
  13. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa nie je povinný platiť za bežné používanie tovaru, ktorý bol následne vymenený.
  14. Ak tovar nie je v súlade so zmluvou, Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa môže podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od zmluvy, ak:
    a) Predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu so zmluvou podľa §8 ods. 8 vyššie;
    b) Predávajúci neuviedol tovar do súladu so zmluvou podľa §8 ods. 10 až §8 ods. 12 vyššie;
    c) nesúlad tovaru so zmluvou pretrváva aj po pokuse Predávajúceho o uvedenie tovaru do súladu so zmluvou;
    d) nesúlad tovaru so zmluvou je natoľko závažný, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez predchádzajúceho použitia prostriedkov ochrany uvedených v §8 ods. 7 až §8 ods. 12 vyššie;
    e) z vyhlásenia Predávajúceho alebo z okolností jednoznačne vyplýva, že tovar neuvedie do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez nadmerných nepríjemností pre Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa.
  15. Predávajúci je povinný odpovedať na reklamáciu spotrebiteľa do 14 dní od jej prijatia.
  16. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi s právami Spotrebiteľa sumu za zníženú cenu bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prijatia vyhlásenia Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa o znížení ceny.
  17. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je nesúlad tovaru so zmluvou nevýznamný. Predpokladá sa, že nesúlad tovaru so zmluvou je významný.
  18. Ak sa nesúlad so zmluvou týka len niektorých tovarov dodaných na základe zmluvy, Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu k týmto tovarom, ako aj vo vzťahu k iným tovarom zakúpeným Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právami Spotrebiteľa spolu s tovarmi nezodpovedajúcimi zmluve, ak nemožno rozumne očakávať, že Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa bude súhlasiť s tým, aby si ponechal len tovary zodpovedajúce zmluve.
  19. V prípade odstúpenia od zmluvy Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa bezodkladne vráti tovar Predávajúcemu na jeho náklady. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi s právami Spotrebiteľa cenu bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru alebo dôkazu o jeho zaslaní späť.
  20. Predávajúci vráti cenu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa, pokiaľ Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý nie je spojený so žiadnymi nákladmi.
  21. Predávajúci nevyužíva mimosúdne riešenie sporov, o ktorom sa hovorí v zákone zo dňa 23. septembra 2016 o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.

§ 9 Záruka

  1. Tovary predávané Predávajúcim môžu byť kryté zárukou poskytnutou výrobcom Tovaru alebo distribútorom.
  2. V prípade Tovarov krytých zárukou sú informácie o existencii a obsahu záruky vždy uvedené na Webovej stránke obchodu.

§ 10 Odstúpenie od Kúpnej zmluvy

  1. Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom, ako aj Podnikateľ s právami Spotrebiteľa, ktorý uzavrel Kúpnu zmluvu, môže do 30 dní od nej odstúpiť bez uvedenia dôvodu.
  2. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy začína plynúť odo dňa prevzatia Tovaru Spotrebiteľom, Podnikateľom s právami Spotrebiteľa alebo treťou osobou určenou nimi, inou ako prepravca.
  3. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy zaslaním vyhlásenia o odstúpení Predávajúcemu, napríklad písomne na adresu Predávajúceho: WABRO SPÓŁKA CYWILNA DAMIAN WANDOLSKI, MATEUSZ BROSZCZAK, ul. Powstańców Warszawskich 46, (41-902) Bytom, alebo prostredníctvom e-mailu na adresu Predávajúceho: info@wabrotech.sk. Na dodržanie lehoty stačí odoslanie vyhlásenia pred jej uplynutím.
  4. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy sa zmluva považuje za neuzatvorenú.
  5. Ak Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa podá vyhlásenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy predtým, než Predávajúci prijal jeho ponuku, prestáva byť ponuka záväzná.
  6. Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od prijatia vyhlásenia Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa o odstúpení od Kúpnej zmluvy, vrátiť všetky platby vrátane nákladov na doručenie Tovaru Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi s právami Spotrebiteľa. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb do momentu prijatia vráteného Tovaru alebo predloženia dôkazu o jeho odoslaní, podľa toho, čo nastane skôr.
  7. Ak Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa, ktorý uplatňuje právo na odstúpenie, zvolil iný spôsob doručenia Tovaru, než najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim, Predávajúci nie je povinný vrátiť dodatočné náklady vynaložené Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právami Spotrebiteľa.
  8. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa je povinný vrátiť Tovar Predávajúcemu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy odstúpil od Kúpnej zmluvy. Lehota sa považuje za dodržanú, ak bol Tovar odoslaný na adresu Predávajúceho pred jej uplynutím.
  9. V prípade odstúpenia Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa znáša iba priame náklady spojené s vrátením Tovaru.
  10. Ak vzhľadom na povahu Tovaru nie je možné tovar vrátiť bežným spôsobom poštou, Predávajúci informuje Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami Spotrebiteľa o nákladoch spojených s vrátením Tovaru na Webovej stránke obchodu.
  11. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa je zodpovedný za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré je výsledkom jeho používania nad rámec spôsobu potrebného na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru.
  12. Predávajúci vracia platby rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa, pokiaľ Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami Spotrebiteľa výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý pre neho nepredstavuje žiadne náklady.
  13. Právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy nemá Spotrebiteľ ani Podnikateľ s právami Spotrebiteľa v prípade zmlúv, kde je Tovar dodávaný v zapečatenom obale, ktorý po otvorení nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po doručení otvorený.

§ 11 Bezplatné služby

 

  1. Predávajúci poskytuje zákazníkom bezplatné služby elektronicky:
    a) Newsletter;
    b) Vedenie účtu zákazníka.
  2. Služby uvedené v §11 ods. 1 vyššie sú poskytované 7 dní v týždni, 24 hodín denne.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo zvoliť a zmeniť druh, formu, čas a spôsob poskytovania prístupu k vybraným uvedeným službám, o čom informuje zákazníkov spôsobom primeraným pre zmenu Obchodných podmienok.
  4. Služba Newsletter spočíva v zasielaní Predávajúcim elektronickej správy na e-mailovú adresu zákazníka s informáciami o nových produktoch alebo službách v ponuke Predávajúceho. Newsletter je zasielaný Predávajúcim všetkým zákazníkom, ktorí si ho predplatili.
  5. Každý Newsletter zaslaný zákazníkom obsahuje najmä: informáciu o odosielateľovi, vyplnené pole „predmet“, ktoré špecifikuje obsah správy, a informáciu o možnosti a spôsobe zrušenia bezplatnej služby Newsletter.
  6. Zákazník môže kedykoľvek zrušiť prijímanie Newsletteru odhlásením sa z odberu prostredníctvom odkazu uvedeného v každej elektronickej správe odoslanej v rámci služby Newsletter.
  7. Služba Vedenie účtu zákazníka je k dispozícii po registrácii podľa pravidiel uvedených v Obchodných podmienkach a spočíva v poskytovaní prístupu k dedikovanému panelu v rámci Webovej stránky obchodu, ktorý umožňuje zákazníkovi upravovať údaje zadané pri registrácii, sledovať stav objednávok a históriu už realizovaných objednávok.
  8. Zákazník, ktorý vykonal registráciu, môže požiadať Predávajúceho o zrušenie účtu zákazníka, pričom v prípade podania žiadosti o zrušenie účtu Predávajúcemu môže byť účet zrušený do 14 dní od podania žiadosti.
  9. Predávajúci má právo zablokovať prístup k účtu zákazníka a bezplatným službám v prípade, že zákazník koná na úkor Predávajúceho, najmä ak vykonáva reklamnú činnosť iného podnikateľa alebo produktu; ak vkladá obsah nesúvisiaci s činnosťou Predávajúceho; alebo ak vkladá nepravdivý alebo zavádzajúci obsah, ako aj v prípade, že konanie zákazníka porušuje zákony alebo ustanovenia Obchodných podmienok. Zablokovanie prístupu k účtu zákazníka a bezplatným službám z uvedených dôvodov trvá po dobu nevyhnutnú na vyriešenie situácie, ktorá bola dôvodom zablokovania. Predávajúci informuje zákazníka o zablokovaní prístupu e-mailom na adresu uvedenú pri registrácii.
  10. Zákazník môže podať reklamáciu týkajúcu sa bezplatných služieb poskytovaných elektronicky Predávajúcim. Reklamácia môže byť podaná napríklad e-mailom na adresu: info@wabrotech.sk. V reklamácii by mal zákazník uviesť opis problému. Predávajúci reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 14 dní, prešetrí a odpovie zákazníkovi.
  11. Predávajúci je oprávnený zablokovať prístup k účtu zákazníka a bezplatným službám, ak zákazník koná na úkor Predávajúceho, konkrétne keď vedie reklamnú činnosť iného podnikateľa alebo produktu; vkladá obsah nesúvisiaci s činnosťou Predávajúceho; alebo vkladá nepravdivý či zavádzajúci obsah. Takisto môže blokovanie nastať, ak zákazník poškodzuje iných zákazníkov, porušuje právne predpisy alebo ustanovenia Obchodných podmienok, alebo ak je blokovanie nevyhnutné z bezpečnostných dôvodov – najmä ak zákazník prelomením ochrany Webovej stránky obchodu vykonáva hackerské útoky. Zablokovanie prístupu bude trvať len po dobu nevyhnutnú na vyriešenie problému. Predávajúci informuje zákazníka o zablokovaní prístupu elektronickou cestou.
  12. Klient môže zaslať reklamáciu ohľadne používania bezplatných služieb poskytovaných elektronickou formou na adresu info@wabrotech.sk. V reklamácii klient by mal popísať vzniknutý problém. Predávajúci preskúma reklamáciu a poskytne odpoveď do 14 dní.

§ 12 Ochrana osobných údajov

  1. Zásady ochrany osobných údajov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov.

§ 13 Ukončenie zmluvy (neplatí pre kúpne zmluvy)

 

  1. Zákazník aj Predávajúci môžu ukončiť zmluvu o poskytovaní služieb elektronickou formou kedykoľvek a bez uvedenia dôvodov, s výhradou zachovania práv nadobudnutých druhou stranou pred ukončením uvedenej zmluvy a nižšie uvedených ustanovení.
  2. Zákazník, ktorý sa zaregistroval, ukončí zmluvu o poskytovaní služieb elektronickou formou tým, že zašle Predávajúcemu príslušné vyhlásenie o svojej vôli, a to použitím akéhokoľvek diaľkového komunikačného prostriedku, ktorý umožňuje Predávajúcemu oboznámiť sa s vyhlásením vôle zákazníka.
  3. Predávajúci ukončí zmluvu o poskytovaní služieb elektronickou formou tým, že zašle Zákazníkovi príslušné vyhlásenie vôle na e-mailovú adresu poskytnutú zákazníkom počas registrácie.

§ 14 Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci nesie zodpovednosť za neplnenie alebo nesprávne plnenie zmluvy, avšak v prípade zmlúv uzatvorených so Zákazníkmi, ktorí sú Podnikateľmi, Predávajúci nesie zodpovednosť iba v prípade úmyselného spôsobenia škody a v rámci skutočne vzniknutých strát zo strany Zákazníka, ktorý je Podnikateľom.
  2. Obsah tohto Nariadenia môže byť uložený tlačou, uložením na nosič alebo stiahnutím kedykoľvek z Webovej stránky obchodu.
  3. V prípade sporu, ktorý vznikne na základe uzatvorenej Kúpnej zmluvy, sa strany budú snažiť vyriešiť záležitosť zmierlivo. Právo rozhodujúce pre riešenie všetkých sporov vyplývajúcich z tohto Nariadenia je právo krajiny sídla Predávajúceho.
  4. Predávajúci informuje Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, o možnosti využiť alternatívne spôsoby riešenia reklamácií a vymáhania nárokov. Zásady prístupu k týmto postupom sú dostupné v sídlach alebo na webových stránkach oprávnených subjektov na mimosúdne riešenie sporov. Tieto subjekty môžu byť najmä ombudsmani pre práva spotrebiteľov alebo Regionálne inšpektoráty obchodnej inšpekcie, ktorých zoznam je dostupný na webovej stránke Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže a spotrebiteľov. Predávajúci informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je dostupná platforma na riešenie sporov online medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na úrovni Európskej únie (ODR platforma).
Doručenie zdarma - ikona

Doručenie zdarma od 500EUR

neplatí pre palety

2 roky záruka - ikona

2 roky záruka

podrobnosti na karte produktu

Sevwis D2D - ikona

Sevwis D2D

Našich produktov

Rýchle platby - ikona

Rýchle platby

bezpečné transakcie

Szybkie płatności - ikona

30 dní

na vrátenie